Langkau ke kandungan utama

Cara Pengambilan ESP SHAKLEE Dengan Betul

Assalamualaikum dan salam sayang
semua pengunjung setia blog Noorzamris
Hari ni nak cerita lagi tentang one of our best seller..
apa lagi kalau bukan ESP...!!

SIAPA DAH JATUH CINTA DENGAN ESP???
yang dah cuba mesti jatuh cinta dengan ESP ni...
 betul tak???
Saya pun dah jatuh cinta juga...hehe

tapi,ada yang mengeluh kata macam mana nak jatuh cinta,nak bancuh pun tak tau macam mana..sabar ye...ni nak bagitau macam mana cara pengambilan yang betul untuk ESP ni supaya semua orang boleh cuba dan jatuh cinta dengannya...hehe

banyak cara sebenarnya boleh bancuh ESP ni..mudah aje...cuma perlu ingat jangan bancuh dengan air panas dan jangan campur dengan minuman yang ada kafein..

CARA PENGAMBILAN ESP SHAKLEE:
-bancuh 3 sudu besar ESP bersama air kosong atau campur ke dalam minuman kegemaran anda...kalu rasa 3 sudu besar tu pekat sangat,boleh bancuh sikit2...
contohnya,
pagi bancuh 1 sudu besar,
tengahari 1 sudu besar
dan sebelum tidur 1 sudu besar lagi...
yang penting ESP ni MAKSIMUM 3 sudu besar sehari...
jangan ambil lebih tau..

KENAPA TAK BOLEH LEBIH???
kita kan disuruh untuk bersederhana dalam apa jua yang kita ambil..walaupun ianya sesuatu yang baik dan menyihatkan,tapi kalau ambil lebih akan memudaratkan...nasi pun kalau ambil lebih akan memudaratkan kesihatan kita kan?

ESP ni protein,protein kalau diambil secara berlebihan akan membebankan buah pinggang kita...sebab tu maksimum 3 sudu besar je sehari ya...
kalau ada orang kata "ha aku minum ESP 10 sudu sehari takda masalah pun...tak sakit buah pinggang pun??" ha takpa,biar kat dia,dia jaga badan dia,kita jaga badan kita...sihat atau sakit ALLAH ynag tentukan,ambil ikut seperti yang disarankan ya...

NAK CAMPUR DENGAN AIR APA???
Saya suka bancuh dengan air kosong je,kadang2 campur dengan oren sunquick..macam2 air boleh campur,janji air tu takda kafein...jangan la campur dengan kopi ke,nescafe ke,teh ke haa tu tak boleh la..
nak campur dengan susu rendah lemak,ribena,oren,sirap,susu anmum,nesvita 3 in 1,tropicana twister,milo,horlicks semua pun boleh...
kalau ada performance dengan mealshake kat rumah boleh bancuh skali denga ESP memang sedapppp...
nak lagi berkhasiat boleh tambah madu asli dalam ESP tu ya...

untuk pastikan ESP ni berkesan dengan lebih optimum,anda perlu minum 3 L air sehari....air sangat penting tau,air ni akan bantu membuang semua toksin dalam badan...bila badan dah tak bertoksin barulah supplement dapat diserap dengan baik...



Jom la kita ber-ESP...terbaikkk...
yang penting ianya selamat,non-GMO,100% semulajadi dan HALAL semestinya..
jadi,boleh amalkan untuk jangka masa panjang tanpa was2 ye..hehe
jangan lupa mohon pada ALLAH supaya Allah memberkati segala apa yang kita makan dan amalkan...
inshaAllah bila ALLAH izinkan,kita kan dapat merasakan kesan yang sangat membanggakan bila kita amalkan ESP ni secara konsisten..inshaAllah..


Nak buat pesanan?? Hubungi saya 

Shaklee Independent DIstributor
SID :1104421
Noor Hasmah Jamaludin


0138214890

noorzamris@gmail.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bartholyn Cyst Dan Cara Rawatannya

Assalamualaikum

Pertanyaan dari seorang customer pagi ni membuka mata saya pada Bartholyn Cyst iaitu keadaan dimana kelenjar bartholin tersumbat.

Setiap wanita mempunyai sepasang kelenjar Bartholin, satu di kanan dan satu lagi di kiri bahagian berhampiran pintu faraj. Kelenjar ini berfungsi menghasilkan cecair sebagai pelincir apabila nafsu seseorang wanita terangsang.Setiap kelenjar bartholin berfungsi menghasilkan cairan, yang kemudian disalurkan keluar melalui saluran yang disebut saluran kelenjar barthollin. Fungsi cairan ini adalah menjaga kelembapan vagina agar dalam keadaan sihat. Jika kelenjar bartholin terganggu, maka produksi cairan vagina turut terganggu dan menyebabkan terganggunya kesihatan vagina.
Lazimnya kelenjar Bartholin yang tersumbat laluannya boleh menyebabkan cecair terbabit berkumpul di dalam kelenjar sehingga membentuk cyst yang semakin lama semakin membesar apabila seseorang wanita mengalami rangsangan seksual berulang kali. Bartholyn cyst sebenarnya …

Sakit Badan Selepas Bersalin

Tips Anak Tertelan Barang

Aduh!! Mak mana yang tak risau kalau anak kecil apatah lagi yang berumur dalam lingkungan 1-5 tahun tertelan barang!
Apa yang perlu dibuat?
*Rilek *Jangan Panik *Bawa anak ke hospital
Apa yang pihak hospital akan lakukan?

X-ray dada (chest) dan abdomen (perut)
x-ray akan menentukan dimana kedudukan barang tersebut.
Sama ada di: - Esophagus (salur dari mulut ke perut) -Dalam perut -Ataupun dalam usus kecil/besar
X-ray juga dapat estimate berapa besar benda tersebut dan menentukan apa yang patut doktor buat.
Kebiasaannya barang yang ditelan akan masuk terus ke sistem penghadaman. Dari Esophagus, turun ke perut, selepas tu ke usus kecil dan ke usus besar.
Sekiranya anak anda mengalami simptom :
-batuk -susah bernafas -muka jadi kebiruan
Itu merupakan tanda barang tersebut tersekat di salur pernafasan.
Sekiranya anak anda mengalami simptom:
-muntah -tidak dapat menelan makanan/minuman -sakit perut -berak berdarah -demam
Itu merupakan tanda barang tersebut tersekat di salur penghadaman sama ada di Esophagus ataupu…