Langkau ke kandungan utama

Shaklee Ada Sirap Ajaib?

Assalamualaikum semua. Haa, betul ke Shaklee ada sirap ajaib. Mari kita bongkar rahsianya.


Bulan ni bulan Vivix, jadi nak post lagi pasal Vivix Shaklee.
Pertama kali saya tengok harga vivix, alamak mahalnya..berkira-kira nak beli tapi belum jugak kesampaian. Tapi kalau kesannya mujarab, inshaallah...berbaloi baloi. Bak kata pepatah alah membeli menang memakai.

Saya selalu buka blog orang, tengok apa khasiat vivix, asyik google kebaikan, sapa yang perlu makan dan apa perlunya vivix untuk kita.

Kebanyakan yang saya baca kata vivix amat berkesan utk kesihatan menyeluruh. Baik juga untuk perokok tegar. Baik untuk jantung, baik untuk kolestrol. Pendek kata sapa2 yang tak suka makan vitamin yang pelbagai tu, boleh lah ambik vivix.

Dari apa yang saya baca, vivix hanya perlu dimakan sesudu kecil sehari. Dan kesannya boleh diperolehi seawal setelah kita makan sesudu. Ini bergantung kepada tahap kesihatan seseorang juga.Inshaallah.

Vivix juga amat baik untuk masalah kencing manis. Memang banyak testimoni yang saya baca berkenaan kencing manis dan setelah mereka mengamalkan vivix, kesannya sungguh superb. Ada yang bacaan gula dalam darahnya menurun setelah minum vivix waima beberapa kali sahaja.

Sapa yang perlu makan vivix shaklee? Dari pembacaan saya, ibu yang menyusu, wanita hamil dan mereka yang berumur bawah 18 tahun adalah tidak digalakkan minum vivix.

Mereka yang digalakkan minum vivix adalah mereka yang menghadapi masalah jantung, masalah kencing manis, masalah darah tinggi, masalah strok, masalah mata, warga emas yang menghadapi masalah nyanyuk dan individu yang mementingkan kesihatan keseluruhan dan sebagai anti penuaan.

Sapa tak nak cantik? Angkat tangan!! Memang tak ada yang angkat tangan punya..semua org nak cantik kan. Especially yang wanita. Even anak2 dara sekarang ni pun dah pandai make up seawal belasan tahun. So, kepada sapa2 yang nak cantik tu, boleh amalkan minum vivix. Vivix baik utk mencantik, menghalus dan melembutkan kulit.

Banyak kan khasiat Vivix Shaklee ni? Sekarang kita lihat testimoninya pula:





Jadi, apa yang kita nak pertikaikan lagi? Memang dah terbukti Vivix Shaklee memang ajaib. Semua nya atas kuasa tuhan juga. Jadi, jangan lupa berdoa kepada Yang Esa kerana apa yang terjadi kepada kita adalah rencanaNya juga.

Perhatian - Vivix tidak sesuai untuk ibu hamil, menyusu dan mereka yang berumur bawah 18 tahun



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=d346256ad566cf97801e5cecc45a2557

Hubungi saya 
Shaklee Independent DIstributor
SID :1104421
Noor Hasmah Jamaludin


 
0138214890

noorzamris@gmail.com



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bartholyn Cyst Dan Cara Rawatannya

Assalamualaikum

Pertanyaan dari seorang customer pagi ni membuka mata saya pada Bartholyn Cyst iaitu keadaan dimana kelenjar bartholin tersumbat.

Setiap wanita mempunyai sepasang kelenjar Bartholin, satu di kanan dan satu lagi di kiri bahagian berhampiran pintu faraj. Kelenjar ini berfungsi menghasilkan cecair sebagai pelincir apabila nafsu seseorang wanita terangsang.Setiap kelenjar bartholin berfungsi menghasilkan cairan, yang kemudian disalurkan keluar melalui saluran yang disebut saluran kelenjar barthollin. Fungsi cairan ini adalah menjaga kelembapan vagina agar dalam keadaan sihat. Jika kelenjar bartholin terganggu, maka produksi cairan vagina turut terganggu dan menyebabkan terganggunya kesihatan vagina.
Lazimnya kelenjar Bartholin yang tersumbat laluannya boleh menyebabkan cecair terbabit berkumpul di dalam kelenjar sehingga membentuk cyst yang semakin lama semakin membesar apabila seseorang wanita mengalami rangsangan seksual berulang kali. Bartholyn cyst sebenarnya …

Sakit Badan Selepas Bersalin

Tips Anak Tertelan Barang

Aduh!! Mak mana yang tak risau kalau anak kecil apatah lagi yang berumur dalam lingkungan 1-5 tahun tertelan barang!
Apa yang perlu dibuat?
*Rilek *Jangan Panik *Bawa anak ke hospital
Apa yang pihak hospital akan lakukan?

X-ray dada (chest) dan abdomen (perut)
x-ray akan menentukan dimana kedudukan barang tersebut.
Sama ada di: - Esophagus (salur dari mulut ke perut) -Dalam perut -Ataupun dalam usus kecil/besar
X-ray juga dapat estimate berapa besar benda tersebut dan menentukan apa yang patut doktor buat.
Kebiasaannya barang yang ditelan akan masuk terus ke sistem penghadaman. Dari Esophagus, turun ke perut, selepas tu ke usus kecil dan ke usus besar.
Sekiranya anak anda mengalami simptom :
-batuk -susah bernafas -muka jadi kebiruan
Itu merupakan tanda barang tersebut tersekat di salur pernafasan.
Sekiranya anak anda mengalami simptom:
-muntah -tidak dapat menelan makanan/minuman -sakit perut -berak berdarah -demam
Itu merupakan tanda barang tersebut tersekat di salur penghadaman sama ada di Esophagus ataupu…