Langkau ke kandungan utama

Cerita Saya Dan Shaklee

Assalamualaikum semua pembaca blog ku
Selamat pagi dan semoga hari-hari kita akan diberkati oleh Allah s.w.t

Cerita saya dan Shaklee bermula apabila hajat di hati nak berjaya macam kawan saya a.k.a Mak Shaklee saya Salmiah Othman empunya Mamaanis Empire..Setiap hari , pihak Gdex asyik hantar barang aje kat tempat kerja. Wah!! Sungguh2 bisnes nie..asyik ada yang telefon, asyik busy dengan hp memanjang. Pendek kata, kalau ada org lalu depan mata pun tak nampak..hihi

Asyik bersembang pasal shaklee tak juga masuk jadi ahli..nak cuba barangan shaklee tapi tak juga cuba2..asyik juga lah google barangan shaklee kat komputer, baca risalah.. haii..liat betul kan..asyik fikir, kalau join shaklee dapat ke aku berjaya macam Salmiah.? dapat ke buat sale macam dia? 

Alhamdulillah..kini dah masuk 7 bulan saya join shaklee.. banyak juga manfaat yang saya dapat..kesihatan at least terjaga, bonus pun dapat juga..;-)

Saya masih ingat lagi, Vitamin C adalah supplemen pertama yang saya beli dari Shaklee. Time tu saya demam, so Salmiah syorkan makan Vitamin C. Alhamdulillah, demam saya berkurangan..saya perasan sejak makan Vitamin C, demam tak menjengok lagi..selepas cuba Vitamin C, saya mula membeli barangan lain Shaklee antaranya Mealshake untuk anak saya yang amat susah nak makan even minum susu pun kurang. Tapi, sejak mencuba Mealshake, selera makan nya bertambah2 cuma dari segi size tak lah nampak sangat tapi kalau nak membawa tu, boleh tahan lah beratnya..Selain tu saya beli Lecithin untuk buang kolestrol..sebab dulu pernah check doktor pernah pesan jaga pemakanan sebab kalau kolestrol banyak dalam darah takut akan block..huhu..takut lah jugak. Selain tu, saya cuba minum ESP. Wah!! Sedap rasanya..minum Esp memang mudah dan mengenyangkan. Sejak minum ESP, Lecithin, Ostematrix, air susu saya bertambah banyak. Patutlah anak saya kenyang jerr..alhamdulillah..Nak tahu tak, makan ostematrix setiap malam sebelum tido, bila bangun pagi...badan rasa cergas je..

Baru baru ni saya try GLA Complex. Dari dulu lagi saya nak cuba..terlaksana..Nak tengok kesannya pada saya nanti...Tunggu.....rajin2 lah baca blog saya yerrr

Oh ya, sejak join Shaklee...saya selalu promote dalam fb..memang orang menyampah punyalah sebab saya asyik tag kat kawan2..haha..harap maaf ya..
Tapi kan sebab Shaklee juga lah saya kembali rapat dengan kawan2 saya yang lama dah tak jumpa. Kiranya sejak bisnes shaklee ni, hubungan dengan kawan kawan pun kembali terjalin..


Jadi, ada tak sesapa yang nak join shaklee? Boleh lah hubungi saya. Saya sedia membantu anda..

Shaklee Independent Distributor
SID :1104421
Noor Hasmah Jamaludin
 
0138214890

noorzamris@gmail.com

 

Ulasan

Salmiah Othman berkata…
Alhamdulillah..smoga berjaya :)
Noor Hasmah berkata…
Mari jadi sebahagian dari kami..anda buat anda dapat
insha allah

Catatan popular daripada blog ini

Bartholyn Cyst Dan Cara Rawatannya

Assalamualaikum

Pertanyaan dari seorang customer pagi ni membuka mata saya pada Bartholyn Cyst iaitu keadaan dimana kelenjar bartholin tersumbat.

Setiap wanita mempunyai sepasang kelenjar Bartholin, satu di kanan dan satu lagi di kiri bahagian berhampiran pintu faraj. Kelenjar ini berfungsi menghasilkan cecair sebagai pelincir apabila nafsu seseorang wanita terangsang.Setiap kelenjar bartholin berfungsi menghasilkan cairan, yang kemudian disalurkan keluar melalui saluran yang disebut saluran kelenjar barthollin. Fungsi cairan ini adalah menjaga kelembapan vagina agar dalam keadaan sihat. Jika kelenjar bartholin terganggu, maka produksi cairan vagina turut terganggu dan menyebabkan terganggunya kesihatan vagina.
Lazimnya kelenjar Bartholin yang tersumbat laluannya boleh menyebabkan cecair terbabit berkumpul di dalam kelenjar sehingga membentuk cyst yang semakin lama semakin membesar apabila seseorang wanita mengalami rangsangan seksual berulang kali. Bartholyn cyst sebenarnya …

Sakit Badan Selepas Bersalin

GLA OH GLA

Assalamualaikum semua
Alhamdulillah..kali ini nak cerita lagi pasal GLA COMPLEX SHAKLEE
Entry saya sebelum ni asyik berkira-kira nak beli gla utk diri sendiri sebab takut pregnant kan? Huhu..Beli jugak lah saya gla complex hari tu..dah timbang dan baca saya beli sebab nak kurus..sebab nak cantik kan kulit..haa..sekali..belum habis pun sebotol..tetiba saya pregnant lagi..Bukan sekarang ya..throwback jer kenangan lalu..
Testimoni saya sendiri lah kiranya ni..kalau diikutkan saya memang boleh dikategorikan sebagai seorang yang subur. Alhamdulillah..banyak orang berusaha untuk dapat anak dengan pelbagai cara tapi saya tak menghadapi sebarang masalah dalam hal ini..mungkin pendapat sesetengah orang..kalau kita tak kaya duit kita mungkin kaya pada anak. Anak-anak juga adalah rezeki buat kita..in shaa allah
Bagaimana GLA Complex membantu untuk hamil?
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seor…