Langkau ke kandungan utama

Lecithin dan Herblax Set Bajet Kurus Anda

Assalamualaikum dan salam ceria semua. Bersua lagi kali ni. Kali ni nak cerita dan cerita lagi pasal kebaikan herblax dan lecithin shaklee.

Inilah botol lecithin dan herblax. Nak tahu tak apa kebaikan nya? Lecithin dan herblax merupakan combo kepada set bajet kurus. Selain dapat kuruskan badan, herblax membantu mereka yang ada masalah sembelit dan lecithin pula membantu membakar lemak. Ia merupakan kombinasi bakar dan buang. 

Lecithin mengandungi 180 biji tablet dan perlu dimakan 6 biji sehari. Cara pemakanan 2 biji 3 x sehari yakni selepas minum pagi, selepas makan tengah hari dan selepas makan malam. Ia memang untuk kegunaan selama sebulan. Harganya cuma Rm52.50 sahaja.

Herblax pula mengandungi 120 biji tablet dan perlu dimakan 2 hingga 4 biji sehari dan ingat ya hanya makan 2 x seminggu sahaja..:-) Dimakan sebelum tidur, biarkan ia bertindak dan keesokan harinya anda pasti membuang..hehe..Harganya pula cuma Rm52.50 sahaja.

Jom kita tengok testimoni dari mereka yang dah gunakan lecithin dan herblax.
  Ada yang nak order terus ke? Boleh je klik kat bawah ni:
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c203e4a1bdef9372cb9864bfc9b511cc
 atau boleh juga hubungi saya:
  
 Shaklee Independent Distributor

SID :1104421

Noor Hasmah Jamaludin

 

0138214890



noorzamris@gmail.com

Nak dapatkan harga lebih murah? Boleh juga daftar di sini
http://noorzamris.blogspot.com/2014/09/daftar-keahlian-anda-disini.html

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bartholyn Cyst Dan Cara Rawatannya

Assalamualaikum

Pertanyaan dari seorang customer pagi ni membuka mata saya pada Bartholyn Cyst iaitu keadaan dimana kelenjar bartholin tersumbat.

Setiap wanita mempunyai sepasang kelenjar Bartholin, satu di kanan dan satu lagi di kiri bahagian berhampiran pintu faraj. Kelenjar ini berfungsi menghasilkan cecair sebagai pelincir apabila nafsu seseorang wanita terangsang.Setiap kelenjar bartholin berfungsi menghasilkan cairan, yang kemudian disalurkan keluar melalui saluran yang disebut saluran kelenjar barthollin. Fungsi cairan ini adalah menjaga kelembapan vagina agar dalam keadaan sihat. Jika kelenjar bartholin terganggu, maka produksi cairan vagina turut terganggu dan menyebabkan terganggunya kesihatan vagina.
Lazimnya kelenjar Bartholin yang tersumbat laluannya boleh menyebabkan cecair terbabit berkumpul di dalam kelenjar sehingga membentuk cyst yang semakin lama semakin membesar apabila seseorang wanita mengalami rangsangan seksual berulang kali. Bartholyn cyst sebenarnya …

Sakit Badan Selepas Bersalin

Tips Anak Tertelan Barang

Aduh!! Mak mana yang tak risau kalau anak kecil apatah lagi yang berumur dalam lingkungan 1-5 tahun tertelan barang!
Apa yang perlu dibuat?
*Rilek *Jangan Panik *Bawa anak ke hospital
Apa yang pihak hospital akan lakukan?

X-ray dada (chest) dan abdomen (perut)
x-ray akan menentukan dimana kedudukan barang tersebut.
Sama ada di: - Esophagus (salur dari mulut ke perut) -Dalam perut -Ataupun dalam usus kecil/besar
X-ray juga dapat estimate berapa besar benda tersebut dan menentukan apa yang patut doktor buat.
Kebiasaannya barang yang ditelan akan masuk terus ke sistem penghadaman. Dari Esophagus, turun ke perut, selepas tu ke usus kecil dan ke usus besar.
Sekiranya anak anda mengalami simptom :
-batuk -susah bernafas -muka jadi kebiruan
Itu merupakan tanda barang tersebut tersekat di salur pernafasan.
Sekiranya anak anda mengalami simptom:
-muntah -tidak dapat menelan makanan/minuman -sakit perut -berak berdarah -demam
Itu merupakan tanda barang tersebut tersekat di salur penghadaman sama ada di Esophagus ataupu…