Langkau ke kandungan utama

B.E.S.T. KUCHING

Alhamdulillah, minggu lepas berkesempatan menghadiri B.E.S.T Kuching anjuran Master Norita dan Master Naquib bertempat di Merdeka Palace, Kuching.

Ini adalah pertama kali saya menghadiri kelas Shaklee. Sebelum ni pernah juga upline ajak g kelas tapi ada saja alasan diberikan.

Register dapat door gift. Jumpa Moyang Shaklee dapat free gift..hehe..
Dapat ilmu tambahan. Dapat jumpa orang lain yang seangkatan dan paling penting dapat bertukar fikiran dan dapat kawan baru jugak.


Inilah antara wajah-wajah yang hadir semasa B.E.S.T Kuching. Paling teruja semasa Master Naquib buat demo. 

Tak kurang ilmu yang diberikan oleh Master Azrin pasal Trip ke Bangkok..percuma pulak tu. Saya kagum kerana Master Azrin baru 5 tahun dalam Shaklee dan beliau telah mendapat gelaran Master. 

Master Zuraifah berkenaan online skill terutama mcm mana nak tarik kenalan dan org tertarik pada barang yang kita jual dan cara santau pelanggan. Eh! bukan santau jampi jampi ya..santau memikat pelanggan agar setia pada produk shaklee..

Master Aishah pula berkenaan macam mana nak konsisten dan capai target dalam jualan dan seterusnya melayakkan kita join Trip ke Bangkok .

Ada juga sesi Health Talk dari Miss Tracy berkenaan dengan jerebu. 

Dan akhir sekali closing dari Master Norita sendiri. Saya tertarik dengan kenyataan Master Norita yang telah join Shaklee selama 17 tahun dan betapa gigihnya dia ber"shaklee'' sampai kena marah lecturer..lucu pun ada..

Semoga ilmu yang bukan sedikit ini mampu memberikan keyakinan yang lebih kepada saya agar gigih lagi dalam menarik pelanggan dan seterusnya membina empayar sendiri. In shaa allah..doakan saya..

Bersama Master Azrin, Adilah, Salmiah, Azura dan Debbie...semoga hubungan persahabatan kita akan berkekalan dan berpanjangan..in shaa allah :-)

Nak join member seperti saya ?? Jom klik sini


Atau boleh juga hubungi saya untuk saya daftarkan anda.

SID anda
1104421
Noor Hasmah
0138214890

Kredit to 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bartholyn Cyst Dan Cara Rawatannya

Assalamualaikum

Pertanyaan dari seorang customer pagi ni membuka mata saya pada Bartholyn Cyst iaitu keadaan dimana kelenjar bartholin tersumbat.

Setiap wanita mempunyai sepasang kelenjar Bartholin, satu di kanan dan satu lagi di kiri bahagian berhampiran pintu faraj. Kelenjar ini berfungsi menghasilkan cecair sebagai pelincir apabila nafsu seseorang wanita terangsang.Setiap kelenjar bartholin berfungsi menghasilkan cairan, yang kemudian disalurkan keluar melalui saluran yang disebut saluran kelenjar barthollin. Fungsi cairan ini adalah menjaga kelembapan vagina agar dalam keadaan sihat. Jika kelenjar bartholin terganggu, maka produksi cairan vagina turut terganggu dan menyebabkan terganggunya kesihatan vagina.
Lazimnya kelenjar Bartholin yang tersumbat laluannya boleh menyebabkan cecair terbabit berkumpul di dalam kelenjar sehingga membentuk cyst yang semakin lama semakin membesar apabila seseorang wanita mengalami rangsangan seksual berulang kali. Bartholyn cyst sebenarnya …

Sakit Badan Selepas Bersalin

GLA OH GLA

Assalamualaikum semua
Alhamdulillah..kali ini nak cerita lagi pasal GLA COMPLEX SHAKLEE
Entry saya sebelum ni asyik berkira-kira nak beli gla utk diri sendiri sebab takut pregnant kan? Huhu..Beli jugak lah saya gla complex hari tu..dah timbang dan baca saya beli sebab nak kurus..sebab nak cantik kan kulit..haa..sekali..belum habis pun sebotol..tetiba saya pregnant lagi..Bukan sekarang ya..throwback jer kenangan lalu..
Testimoni saya sendiri lah kiranya ni..kalau diikutkan saya memang boleh dikategorikan sebagai seorang yang subur. Alhamdulillah..banyak orang berusaha untuk dapat anak dengan pelbagai cara tapi saya tak menghadapi sebarang masalah dalam hal ini..mungkin pendapat sesetengah orang..kalau kita tak kaya duit kita mungkin kaya pada anak. Anak-anak juga adalah rezeki buat kita..in shaa allah
Bagaimana GLA Complex membantu untuk hamil?
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seor…