Langkau ke kandungan utama

VIVIX MENGATASI PIL VIAGRA



MATI PUCUK? 

Apa tu??

Mati Pucuk adalah istilah yang merujuk kepada kegagalan zakar lelaki untuk menegang dan melaksanakan fungsi seksual.

Apakah tanda-tanda seseorang mengalami MATI PUCUK?

Berikut merupakan tanda awal yang dialami oleh seorang lelaki apabila dia mengalami masalah MATI PUCUK atau disebut LEMAH TENAGA BATIN

  • tidak mengalami ereksi sewaktu tidur malam dan sebelum azan subuh (nocturnal erection)
  •  zakar lambat mencapai ketegangan walaupun dirangsang
  • ereksi yang tidak cukup keras dan tidak mendongak ke atas
  • pancutan air mani yang lemah atau meleleh sahaja
  • ejakulasi pramatang atau pancutan awal
  • zakar tak mampu keras semula selepas ejakulasi untuk sambung bersama isteri
  • air mani yang tipis atau tidak kebal
  • keinginan seksual yang semakin merudum (low libido)
  • masalah stress,saraf dan hilang keyakinan diri
Antara faktor yang menyebabkan mati pucuk ialah

Faktor Umur - antara 30 dan 40% daripada lelaki yang berusia 40 tahun telah mengalami beberapa tahap mati pucuk.

Merokok - Tidak kurang dari 20% perokok lelaki mengalami masalah ini. Komplikasi kesihatan adalah sangat tinggi bagi perokok dan bagi mereka yang mempunyai penyakit jantung dan tekanan darah tinggi.

Kelaziman Mati Pucuk juga tinggi di kalangan pesakit kencing manis. Ia berkaitan dengan umur, risiko insiden sebanyak 15% pada 34 tahun meningkat kepada risiko sebanyak 55% pada 60 tahun

Bagi mereka yang pernah membuat pembedahan juga berisiko menghidap Mati Pucuk. Ini kerana ia menjejaskan saraf atau bekalan darah ke zakar dan meningkatkan risiko mati pucuk. Lain-lain punca termasuk kecederaan di bahagian pinggang, pinggul, bahagian dalam paha dan tulang belakang. Tidak terkecuali tabiat onani atau melancap yang terlampau obses.

25% daripada kes mati pucuk melibatkan pesakit yang mengambil ubatan yang diberi doktor untuk masalah jantung, hipertensi dan kencing manis.
 
BAGAIMANA VIVIX BOLEH MEMBANTU MASALAH LELAKI YANG MATI PUCUK?

Dalam Vivix ada resveretrol. Apa itu resveretrol? Resveretrol adalah antioksidan yang paling power.

Tau tak macam mana viagra bertindak? Meh cerita.

Viagra bertindak dengan meluaskan salur darah zakar lelaki

jadi macam mana resveretrol bertindak macam viagra?

Resveretrol meningkatkan pengeluaran nitrik oksida. Nitrik oksida akan membantu salur darah mengembang dan memudahkan laluan di bahagian zakar agar ia tak tersumbat

Kebiasaannya viagra akan memanjangkan salur darah yang kecil tapi dengan resveretrol boleh buat lebih dari itu sehingga ke arteri utama.

Selain itu, "Resveratol" juga berfungsi untuk :
1) Mengurangkan kerosakan sel akibat radikal bebas pada sktruktur vaskular, corpus cavernosum (tisu eraksi pada zakar) dan tisu otot dalam zakar.

2) Meningkatkan fungsi otot licin

3) Meningkatkan tahap glutation (antioksidan semulajadi dalam badan yang membantu mengekalkan kesihatan sel)

Dimana saya boleh dapatkan Resveratrol?

Resveratrol kebiasaanya terdapat di dalam Arak Merah, Bagi orang muslim, kita diharam untuk meminum arak.



Tapi , jangan risau, anda masih boleh mendapatkan Resveratrol melalui minuman botani keluaran Shaklee iaitu - VIVIX-


Duhai lelaki jangan biarkan mati pucuk menguasai anda! 

Bertindak segera sebelum terlewat

Tahukah anda? Dengan membeli Vivix anda akan dapat keahlian percuma. Dengan 2 botol Vivix anda akan dapat bonus untuk bulan seterusnya dan penjimatan yang amat berbaloi.

Hubungi saya segera
 013 821 4890

SID 1104421

  

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bartholyn Cyst Dan Cara Rawatannya

Assalamualaikum

Pertanyaan dari seorang customer pagi ni membuka mata saya pada Bartholyn Cyst iaitu keadaan dimana kelenjar bartholin tersumbat.

Setiap wanita mempunyai sepasang kelenjar Bartholin, satu di kanan dan satu lagi di kiri bahagian berhampiran pintu faraj. Kelenjar ini berfungsi menghasilkan cecair sebagai pelincir apabila nafsu seseorang wanita terangsang.Setiap kelenjar bartholin berfungsi menghasilkan cairan, yang kemudian disalurkan keluar melalui saluran yang disebut saluran kelenjar barthollin. Fungsi cairan ini adalah menjaga kelembapan vagina agar dalam keadaan sihat. Jika kelenjar bartholin terganggu, maka produksi cairan vagina turut terganggu dan menyebabkan terganggunya kesihatan vagina.
Lazimnya kelenjar Bartholin yang tersumbat laluannya boleh menyebabkan cecair terbabit berkumpul di dalam kelenjar sehingga membentuk cyst yang semakin lama semakin membesar apabila seseorang wanita mengalami rangsangan seksual berulang kali. Bartholyn cyst sebenarnya …

Sakit Badan Selepas Bersalin

GLA OH GLA

Assalamualaikum semua
Alhamdulillah..kali ini nak cerita lagi pasal GLA COMPLEX SHAKLEE
Entry saya sebelum ni asyik berkira-kira nak beli gla utk diri sendiri sebab takut pregnant kan? Huhu..Beli jugak lah saya gla complex hari tu..dah timbang dan baca saya beli sebab nak kurus..sebab nak cantik kan kulit..haa..sekali..belum habis pun sebotol..tetiba saya pregnant lagi..Bukan sekarang ya..throwback jer kenangan lalu..
Testimoni saya sendiri lah kiranya ni..kalau diikutkan saya memang boleh dikategorikan sebagai seorang yang subur. Alhamdulillah..banyak orang berusaha untuk dapat anak dengan pelbagai cara tapi saya tak menghadapi sebarang masalah dalam hal ini..mungkin pendapat sesetengah orang..kalau kita tak kaya duit kita mungkin kaya pada anak. Anak-anak juga adalah rezeki buat kita..in shaa allah
Bagaimana GLA Complex membantu untuk hamil?
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seor…