Langkau ke kandungan utama

MASALAH ANGIN DALAM BADAN - ATASI DENGAN PEPPERMINT GINGER PLUS

Badan anda berangin?

Perut rasa memulas? Jangan pandang ringan angin dalam badan ya. 

Sekarang, penyakit angin badan tidak hanya pada orang tua atau orang yang berumur sahaja, ianya sudah mula menjadi penyakit biasa untuk orang – orang muda termasuklah remaja.

Untuk membantu orang muda sekarang menyembuhkan sakit angin badan mereka, saya senaraikan beberapa punca kenapa mereka mudah di serang sakit angin badan.

Sistem pertahanan badan yang lemah.

Ramai anak muda mempunyai sistem imun yang lemah. Apabila badan anda mudah di jangkiti virus dan kuman, anda cenderung untuk di serang angin badan apabila sel saraf anda rosak atau ada bahagian tertentu dalam badan yang rosak.

Kuatkan sistem pertahanan badan anda dan anda akan rasa penyakit angin badan anda akan berkurangan. Saya syorkan anda amalkan makan Vitamin C.

Hidup dalam keadaan tertekan.

Ramai anak muda di serang angin badan di sebabkan mereka meletakkan diri mereka dalam keadaan tertekan. Mereka terlalu ingin cepat kaya, cepat popular, cepat berkuasa atau membiarkan nafsu menguasai diri mereka.

Apabila mereka tidak berjaya memuaskan keinginan atau nafsu mereka, mereka akan berada dalam keadaan tertekan. Keadaan tertekan inilah yang akhirnya akan menjadi punca kepada sakit angin badan mereka.

Tidak bersenam.

Orang muda sekarang tidak bersenam dan dalam masa yang sama tidak menjaga pemakanan mereka. Hidup mereka lebih tertumpu kepada tablet dan hp. Akibatnya sel- sel otot menjadi lemah dan akhirnya menjadi punca kenapa mereka selalu di serang angin badan.

Nasihat saya agar anda menjaga pemakanan dan pola kehidupan anda. Jangan biar emosi mengawal kita sebaiknya kita yang mengawal emosi.

Shaklee Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan.

Ia juga secara klinikal membantu mengatasi masalah loya, mabuk laut, gastrik, sendawa dan penghadaman.

Jika anda salah seorang yang ada angin dalam badan, saya syorkan anda ambil 3 biji sehari. Masalah angin tiada lagi!

Berminat?

Jom le whatsapp saya

013.821.4890


Nak order sendiri

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=acc2abd1faf45a4baa3ff89062c87046


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bartholyn Cyst Dan Cara Rawatannya

Assalamualaikum

Pertanyaan dari seorang customer pagi ni membuka mata saya pada Bartholyn Cyst iaitu keadaan dimana kelenjar bartholin tersumbat.

Setiap wanita mempunyai sepasang kelenjar Bartholin, satu di kanan dan satu lagi di kiri bahagian berhampiran pintu faraj. Kelenjar ini berfungsi menghasilkan cecair sebagai pelincir apabila nafsu seseorang wanita terangsang.Setiap kelenjar bartholin berfungsi menghasilkan cairan, yang kemudian disalurkan keluar melalui saluran yang disebut saluran kelenjar barthollin. Fungsi cairan ini adalah menjaga kelembapan vagina agar dalam keadaan sihat. Jika kelenjar bartholin terganggu, maka produksi cairan vagina turut terganggu dan menyebabkan terganggunya kesihatan vagina.
Lazimnya kelenjar Bartholin yang tersumbat laluannya boleh menyebabkan cecair terbabit berkumpul di dalam kelenjar sehingga membentuk cyst yang semakin lama semakin membesar apabila seseorang wanita mengalami rangsangan seksual berulang kali. Bartholyn cyst sebenarnya …

Sakit Badan Selepas Bersalin

GLA OH GLA

Assalamualaikum semua
Alhamdulillah..kali ini nak cerita lagi pasal GLA COMPLEX SHAKLEE
Entry saya sebelum ni asyik berkira-kira nak beli gla utk diri sendiri sebab takut pregnant kan? Huhu..Beli jugak lah saya gla complex hari tu..dah timbang dan baca saya beli sebab nak kurus..sebab nak cantik kan kulit..haa..sekali..belum habis pun sebotol..tetiba saya pregnant lagi..Bukan sekarang ya..throwback jer kenangan lalu..
Testimoni saya sendiri lah kiranya ni..kalau diikutkan saya memang boleh dikategorikan sebagai seorang yang subur. Alhamdulillah..banyak orang berusaha untuk dapat anak dengan pelbagai cara tapi saya tak menghadapi sebarang masalah dalam hal ini..mungkin pendapat sesetengah orang..kalau kita tak kaya duit kita mungkin kaya pada anak. Anak-anak juga adalah rezeki buat kita..in shaa allah
Bagaimana GLA Complex membantu untuk hamil?
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seor…