Assalamualaikum, apa khabar semua?
Alhamdulillah Shaklee baru-baru ini telah
melancarkan aplikasi eSell di mana ia memudahkan anda untuk anda sebagai
pelanggan setia untuk membeli produk Shaklee hanya di hujung jari,
terus ke depan pintu. Oleh itu, saya amat teruja untuk memberi tutorial
yang mudah dan ringkas ini untuk panduan anda.
Untuk pengetahuan anda semua, pembayaran
hanya boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau kad debit sahaja.
Mudahkan? Anda tidak perlu lagi ke CDM atau ATM untuk transfer wang
kepada agent.
1. Untuk membuat pesanan, anda boleh klik ikon seperti di bawah yang terdapat di bawah entry blog:
2. Anda akan diminta untuk bersetuju dengan terma dan syarat pembelian, kemudian
klik butang “Next”. Anda akan ke halaman di mana terdapat setiap produk yang anda telah dipilih beserta kuantiti yang dikehendaki.
klik butang “Next”. Anda akan ke halaman di mana terdapat setiap produk yang anda telah dipilih beserta kuantiti yang dikehendaki.
3. Anda boleh menukar kuantiti produk jika mahu menambah atau mengurangkan pembelian anda.
4. Anda kemudiannya akan memilih “Update” untuk mengesahkan perubahan.
5. Untuk pesanan barang mereka, mereka akan klik “Checkout“.
4. Anda kemudiannya akan memilih “Update” untuk mengesahkan perubahan.
5. Untuk pesanan barang mereka, mereka akan klik “Checkout“.
5. Anda akan mengisi maklumat diri dan maklumat penghantaran.
6. Kemudian anda bolek klik ‘Continue’ Untuk melihat semula senarai pesanan anda.
7.Jika halaman pengesahan pesanan adalah betul,anda boleh klik
“Proceed for payment“.
8. Kemudian anda perlu memasukkan maklumat kad kredit atau kad debit anda
9. Klik “Comfirm Payment” untuk memuktamadkan urus niaga.
Selesai. Dan tunggu antara 1 hingga 3 hari bekerja. Selamat bershaklee!!
Ulasan